نحوه افزایش بازدید سایت

نحوه افزایش بازدید سایت

تاریخ : یکشنبه 06 مهر 1399 زمان : 15:18 | بازدید : 46
نویسنده : Admin | نظرات (0)

 

دیجیتال مارکتینگ | Digital Marketing - ویرگول

تکلیف خودتان را با هدف سایتتان مشخص کنید: بسیار دیده میشوند سایت هایی که اغاز به کار میکنند بدون هدف اگر شما از این دسته سایت ها دارید هیچ وقت دیر نیست سعی کنید هر چه زودتر هدف خود را مشخص کنید.پس از انتخاب هدف شما باید کلمات مهم خود را مشخص کنید و براساس همین کلمات شروع به نوشتن مقالات کنید و همیشه به یاد داشته باشید که کاربران بر اساس کلمات مهم شما سایت شما را می شناسند هر سایتی در ذهن هر کاربری به چند کلمه کوتاه خلاصه میشود اگر شما بتوانید این کلمات را خودتان در ذهن کاربر جا بیاندازید به یک هدف بزرگ رسیده اید.خیلی سخت هست که شما بتوانید ذهن و نوع تفکر یک انسان را تغییر بدهید اما اگر شما بتوانید در برخوردهای اول یک تصور خاص و متفاوت در ذهن کاربر ایجاد کنید بازدید کننده ی ثابت خود را ایجاد کرده اید.

 

 

 

۸. به مطالب تصاویر گرافیک و جدول اضافه کنید: استفاده از تصاویر و آمار بسیار مفید میباشد. اولین و مهم ترین فایده آن این میباشد که تصاویر و امار به مطالب شما اعتبار میبخشد.شاید تعداد بسیار زیادی مانند مطلب شما موجود باشد اما اگر از تصاویر استفاده کنید به بازدید کننده ها نشان میدهید که متفاوت هستید.همچنین با استفاده از تصاویر شما میتوانید از انها نیز ورودی به دست بیاورید.Bing Images و Google Images مهم ترین منابع جستجوی رایج در میان کاربران اینترنتی هستند به دست آوردن بازدید از این دو منبع بسیار مهم میباشد زیرا تنها سایت هایی بازدید کننده خواهند گرفت که به اصل بهینه سازی تصاویر دقت کنند. اگر شما سایتی دارید که فقط میخواهید تصویر قرار دهید استفاده از Flicker را فراموش نکنید.

 

از دیدگاهی دیگر بازدید کننده ها زیاد علاقه ندارند که مطالب طولانی و بدون تصویر را بخوانند و دوست دارند کل مطلب را به صورت تصویر ببینند تا بهتر متوجه شوند.

 

 

 

۹. به امار دقت کنید: آمار و متوجه شدن امار در سئو بسیار مهم میباشند.درست و دقیق متوجه شدن امار میتواند برای شما بسیار مفید باشد زیرا هر بخش مثبتی در امار و نتایج به یک دلیل منطقی ارجاع داده میشود و شما میتوانید با بررسی و سعی در تقویت آن بخش مثبت باعث پیشرفت سایت خود بشوید.به تصویر زیر دقت کنید:

 

 

 دقت داشته باشید در صورتی که شما به امار دقت نکنید موفق نخواهید بود

 

 

 

نکته ی اول در تصویر بالا ان میباشد که حتما از آمارگیر گوگل انالیتیکز استفاده کنید.

 

نکته ی دوم و مهم در مورد بخش هایی است که با فلش جدا شده و به انها اشاره شده است.اگر دقت کنید تعداد ورودی های جدید از ان سایت ها بالای ۸۰ درصد میباشد این به شما نشان میدهد که این سایت ها میتوانند برای شما به عنوان یک Referrer خوب باشند پس سعی کنید از این سایت ها بیشتر ورودی بگیرید روش های گوناگونی هم وجود دارد که ساده ترین انها تبلیغات متنی و یا بنری میباشد شما همچنین میتوانید با این سایت های تبادل لینک هم بکنید.

 

 دقت داشته باشید در صورتی که شما به امار دقت نکنید موفق نخواهید بود.

 

 

 

۱۰.ارجاع بدهید: وب برای این ساخته نشده است که فقط متن و تصویر باشدوب ساخته شده است که لینک باشد.کاربران وقتی پست های شما را میخوانند بیشتر از هر چیز منبع میخواهند انها بیشتر مطالبی را مورد قبول میدانند که به منابع معتبر ارجاع داده شوند.

 

 

 

مهم نیست که ارجاع شما به یک پست داخلی باشد و یا خارجی مهم این است که بازدید کننده توسط شما به بخش های دیگر منتقل شود.شما باید سعی کنید بازدید کننده را به دنبال موضوع خود بکشانید بهترین کار هم ارجاع دادن ها میباشد که بازدید کننده بیشتر بخواهد.بیشتر خواستن بازدید کننده باعث میشود به سایت شما دوباره سر بزند و یا به سایت های دیگر برود.

 

 

 

در ادامه مقاله میخواهیم به شما روش هایی را آموزش بدهیم که چگونه از طریق دیگر سایت ها بازدید سایت خود را افزایش بدهید.

 

11. نویسنده مهمان باشید

 

آسان ترین و بهترین راه مطرح شدن در دنیای نت همکاری با دیگر وبسایت ها میباشد. وبسایت هایی که به صورتی به موضوع شما نزدیک هستند.در ایران مساله ی نویسنده ی مهمان بودن هنوز جا نیوفتاده است.متاسفانه بسیاری از وبمسترها معتقد اند که با نوشتن پست در وبلاگ ها دیگران به خود خیانت کرده اند.

 

 

 

نکته ی جالب اینجاست که اگر انها شروع کننده به نوشتن یک پست برای وبسایتی دیگر بیشتر اوقات به این نتیجه میرسند که این پست بسیار عالی است و در وبسایت خودشان بهتر نتیجه خواهد داد پس پست را در وبسایت خود منتشر میکنند و متاسفانه مشاهده میشود که پست ها اصلا مورد توجه کاربران قرار نمیگیرید.

 

 

 

نویسنده مهمان بودن از ۳ نظر مهم میباشد:

 

- شما با نوشتن پست در وبسایت های دیگران خود را علاوه بر کاربران ثابت به دیگران نیز معرفی میکنید اگر ویسایتی که شما در ان پست مینویسید دارای شرایط خوبی باشد یک پست ساده از شما میتواند تعداد بسیار زیادی کاربر به سوی وبسایت شما روانه کند.

 

 

 

- یکی از بهترین و جدید ترین روش های لینک بیلدینگ نویسنده بودن در وبسایت ها دیگران میباشد.شما با ارسال پست خود به وبسایت دیگران در عمل یک لینک از وبسایت خود هم از ان سایت دریافت میکنید.فکر کنم تبادل عادلانه ای باشد در قبال نوشتن پست خوب شما لینک خوب دریافت میکنید که میتواند برای شما بسیار مفید باشد.

 

 

 

- اخرین و مهم ترین دلیل مهم بودن نویسنده مهمان بودن این است که شما نشان میدهید حرفه ای هستید.کاربران وب علاقه ی خاصی به مدیران حرفه ای دارند.مدیران حرفه ای همه چیز را برای خود نمیخواهد بلکه انها بر این باور هستند که هر چه در دنیای مجازی موجود هست باید بین همه تقسیم شود و رقبات سالم سرلوحه ی کار انها میباشد.انها میخواهند در کنار رقابتی که دارند با دیگران همکاری نیز داشته باشند برای هدفی بزرگتر از معروف شدن خود و وبسایتشان.

 

 

 

12. با نظر گذاشتن در دیگر سایت ها خود مشترک بحث ها کنید

 

قدیمی ترین روش جذب بازدید کننده از دیگر وبسایت ها نوشتن نظر میباشد.سعی کنید از طریق ابزار هایی مانند FollowerWonk ویا  Google Reader/Blog Search در مورد خواننده های فید دیگر وبسایت ها اطلاعاتی بدست اورید.سپس با به دست اوردن این امار در وبسایت های مفید و دارای عضو فید بالا نظر بگذارید.نظر دادن در دیگر وبسایت ها دارای اصولی میباشد که به ان Comment Marketing میگویند.شاید جالب باشد بدانید که نیمی از کامنت هایی که در وبلاگ ها ثبت میشوند اسپم هستند و دارای هیچ ارزشی نمیباشند.

افزایش بازدید سایت

دلایل کاهش پیج رنک گوگل

 

 

 

13. عضویت در سایت های پرسخ و پاسخ ( Q&A )

 

 این سایت ها متاسفانه در ایران بسیار کم میباشند اما نایاب نیستند.نمونه ی معروف انها داناترین میباشد.شما با عضویت در این وبسایت ها میتوانید دانش خود را با کاربران به اشتراک بگذارید.همچنین توسط کاربران شناخته خواهید شد.اگر پاسخ های شما قانع کننده باشد شما به عنوان یک فرد اگاه شناخته خواهید شد و سایت شما به عنوان مکانی شناخته خواهد شد که کاربران میتوانند مشکلات خود را بیان کنند و یا به مطالبی بربخورند که منشا انها دانش شما میباشد.یک نمونه ی خارجی خوب سایت Yahoo! Answers میباشد.

 

 

 

14.عضویت در تالارهای گفتگو

 

تالارهای گفتگو پرچمداران وبسایت های WEB2 میباشند.وبسایت هایی که کاربر محور هستند.این سایت ها امکان پرسش و پاسخ,به اشتراک گذاشتن اطلاعات و معرفی را به کاربران خود میدهند.تمامی امکانات نامبرده میتوانند برای شما فرصتی فراهم اورند که خود و وبسایتتان را به دنیای مجازی معرفی کنید.

 

 

 

در تمامی مواردی که تا اینجا ذکر کردیم به شما روش هایی را معرفی کردیم که خود را معرفی کنید قدم اول در به دست اوردن بازدید Brand سازی هست شما باید انتخاب کنید که سایت شما شناخته شود و یا با نام خودتان برند سازی کنید ما در سئوموز انتخاب کردیم که به جای برند سازی به نام فرد با نام سایت برند سازی کنیم.

 

 

 

15. ثبت سایت در دایرکتوری ها

 

ثبت سایت در دایرکتوری ها برای شما بازدید بسباری نخواهند اورد. اما دایرکتوری ها محل مناسبی هستند برای به دست اوردن لینک مناسب و یکی از اصول لینک بیلندیگ هم ثبت سایت در دایکتوری ها میباشد.

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/increase-website1-visitors.html

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش