بازاریابی دیجیتال

بازاریابی دیجیتال

تاریخ : دوشنبه 05 آبان 1399 زمان : 11:01 | بازدید : 79
نویسنده : Admin | نظرات (0)

سئو سایت | بهینه سازی وبسایت | تاثیر سئو بر کسب و کار

 

فرآیند تماس سرد نیاز به آماده سازی به عنوان یکی از عناصر اصلی پیش از فراخوان دارد. تحقیقات هدفمند یافتن زبان مشترک با مشتری بالقوه را برای من آسان چگونه صفحه اول گوگل باشیم  می کند. هر چیز متقابل (در یک منطقه بزرگ شده است ، تیم ورزشی مورد علاقه مشترک ، همان کارفرمای قبلی) اتصال را یک روند نرمتر می کند.

 

انجام تکالیف با بررسی سوابق مشتری بالقوه شما ، ورود به تماس از موقعیت دانش را بسیار آسان می کند. عصر دیجیتال به تماس گیرنده های سرماخوردگی کمک کرده است تا تحقیقات سریعتر ، کارآمدتر و کامل تری انجام دهند و در نهایت با تماس های هدفمندتری انجام می شود. با این روش وقت کمتری تلف می کنیم. اطلاعات بسیار آنلاین در دسترس است که تماس گیرندگان هوشمند سرما می توانند بجای اینکه (روش قدیمی) تلاش کنند یک zillion برنامه افزودنی مختلف را انجام دهند و به ترتیب با 15 دروازه بان مختلف صحبت کنند ، می توانند دقیقاً نحوه سازماندهی شرکت هدف و تصمیم گیرندگان را بفهمند. برای ترسیم نقشه شرکت.

 

آیا بازاریابی دیجیتال بر بودجه های تماس سرد تأثیر دارد؟ چطور؟ (آیا شرکت ها تماس دیجیتال و سردی کمتری دارند؟ شرکت ها چگونه از هر دو استفاده می کنند؟)

 

من آنقدر خوش شانس بودم که اخیراً با برخی از "بزرگ فروشی های فروش" درگیر بحث درباره مکان تماس سرد در دنیای دیجیتال شدم و در این باره به چند نتیجه رسیدیم. قبلاً اینگونه بود که "پای" فروش از طریق تماس های سرد ، تبلیغات و بازاریابی تشکیل می شد. تماس سرد قطعه بزرگی از آن پای بود. در عصر دیجیتال ، در کنار سایر قطعات جدید ، مانند بازاریابی محتوا ، شبکه های اجتماعی ، فروش اجتماعی و فروش ارجاعی ، بسیار خوب عمل می کند. اگرچه تماس سرد نسبت به گذشته قطعه کوچکتری است (به این دلیل که ابزار بیشتری در دسترس ما است) اما هنوز هم جای پای ثابت فروش را حفظ می کند ، زیرا هیچ چیز نمی تواند جایگزین یک مکالمه زنده واقعی با یک فرد زنده واقعی شود.

 

چه نوع شرکت های B2B از تماس سرد به عنوان یک تاکتیک در زرادخانه بازاریابی خود استفاده می کنند؟

 

طیف وسیعی از شرکت های B2B امروز از تماس سرد به عنوان یک تاکتیک موثر استفاده می کنند. من تیم هایی را در رسانه ها ، حمل و نقل ، انرژی ، امنیت ، محصولات آرایشی ، پوشاک صنعتی و صنایع برون سپاری آموزش داده ام ، فقط چند مورد را نام ببرم!

 

برخی از ملاحظات شرکت های ایالات متحده که ممکن است بخواهند در سطح بین المللی پیش بینی کنند چیست؟ آیا تفاوتی بین شرکت های تماس سرد در ایالات متحده با سایر کشورها وجود دارد؟

 

از دیدگاه من ، ما بعنوان تماس گیرنده سرد باید درک کنیم که فروشندگان مستقر در ایالات متحده بیشتر از آنچه در اروپا داریم نگرش "رفتن" و "گرسنگی" دارند. اروپایی ها به این عادت ندارند ، اگرچه من قصد دارم آنها را تبدیل کنم. ما باید قاطعیت بیشتری داشته باشیم تا بتوانیم خود را در فرهنگ آمریکایی جا دهیم.

 

بخاطر داشته باشید که اروپا به عنوان بسیاری از کشورهای جداگانه با فرهنگ های مختلف دیده می شود و باید از آنها دیدن شود. اروپایی ها فقط هنگام تماس با شرکت های آمریکایی فقط باید خود را با آمریکا (یک فرهنگ) سازگار کنند ، بنابراین سازگاری برای ما راحت تر از آن است که آمریکایی ها فرهنگ هر کشور اروپایی را با آن راحت کنند.

 

من سرتاسر دنیا تماس گرفته ام ، این به درک ، نشان دادن علاقه و اشتیاق واقعی ، ایجاد ارتباط ، استفاده از همدلی و تماس یک بار تحصیل / آماده می رسد. تحقیق کنید - وقتی با هند یا ژاپن تماس می گیرید ، ابتدا با فرهنگ آن آشنا شوید. شما باید برای سازگاری آماده باشید.

 

حرف دیگری می خواهید بگویید؟

 

آره. تماس گیرندگان سرد: مثل گرگ وال استریت سئو چیست  نباشید! صادق باشید ، معتبر باشید و روند تماس سرد را دنبال کنید. و مهمتر از همه ، از انجام آن لذت ببرید!

 

افکار نهایی

کاملاً موافقم که دیجیتال بازاریابی "سرد" را تغییر داده است. ارسال ایمیل سرد - یک تاکتیک بازاریابی "دیجیتال" ، بسیار به تحقیقات دیجیتال متکی است و به دنبال قرارهای ملاقات صحیح است ، دقیقاً مانند تماس های سرد.

تماس سرد می تواند دست در دست دیجیتال کار کند. تماس داغ می تواند شما را به چشم انداز متصل کند و شما می توانید از بازاریابی دیجیتال برای تقویت رابطه ، اعتماد سازی و کمک به بستن فروش استفاده کنید.

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش